beConnected

Samenwerking en documentbeheer

beConnected is een platform voor samenwerking en documentbeheer dat via de G-Cloud ter beschikking staat van de federale instellingen en de openbare instellingen van sociale zekerheid (OISZ). Het is een ideaal instrument om inhoud en kennis te delen tussen administraties.

Voor wie?

Alle medewerkers van de federale instellingen en de instellingen van sociale zekerheid kunnen gebruiker worden van beConnected. Hun externe partners kunnen op uitnodiging ook toegang krijgen.

Om wat te doen?

Dankzij beConnected heb je een gemeenschappelijke werkruimte waar je kunt samenwerken en van op afstand informatie en documenten kunt delen. Daartoe biedt het platform je een moderne en gebruiksvriendelijke interface en verschillende functionaliteiten: documentbeheer, ruimte voor projectgroepen, geautomatiseerde workflows, taaklijsten, gedeelde kalender, wiki's, zoekmachine,...

Wie betaalt de toegang tot beConnected?

beConnected maakt gebruik van SharePoint Online (Office 365). Voor het gebruik ervan hebt u een licentie Office 365 nodig (SharePoint Online P2, of O365E3 of hoger). De aanschaf van de van de licenties Office 365 is ten laste van uw instelling.

Voor de technische ondersteuning van de eindgebruikers van BeConnected, binnen de federale instellingen en de OISZ, betaalt de betrokken instelling een vergoeding per gebruiker, per maand.

Meer informatie op de G-Cloud-website.