Contact Tracing 2.0 een kritische schakel in de strijd tegen COVID-19
Het platform voor gegevensuitwisseling verwerkt elke dag duizenden oproepen en tienduizenden testresultaten. Het is gebaseerd op een combinatie van drie essentiële componenten: de gebruikersinterface die scripts voorlegt aan medewerkers van de contactopsporing, het telefoniesysteem en het beheer van de oproepcampagnes. Het beheer gebeurt centraal en automatisch, en bereidt elk gespreksformulier voor de medewerkers voor. Tijdens de oproep genereert de motor, naarmate de agent de antwoorden invoert van de burger of van de collectiviteit (onderneming, school, zorginstelling...), het volgende scenario met een reeks bijkomend te stellen vragen. Dan komt elke afgesloten fiche terecht bij de volgende stap van het contactopsporingsproces. Wanneer een agent een oproep afsluit, maakt de motor alle oproeporders aan die eruit voortvloeien. Het beheersysteem werd nadien volledig herwerkt naarmate de behoeften groeiden, met een breder toepassingsgebied en extra functionaliteiten.
Project: Call Center Covid 2.0
- Thema: Gezondheid
- Instelling: Sciensano
- Technologie: Angular, Camunda BPMN, Evaluation form, Genesys, JAVA