Onze website gebruikt cookies om de site gebruiksvriendelijker te maken.

Levering van een cloudgebaseerde callcenteroplossing

De huidige opdracht voor aanneming van diensten beoogt de sluiting van een raamovereenkomst voor een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het traceren van contacten. De installatie, de onderhouds- en ondersteuningsdiensten, de technische expertisediensten, de opleidings- en coachingsdiensten maken deel uit van deze opdracht. Smals gaat over tot de vernieuwing van de door de regering ingevoerde oplossing voor de opvolging van de epidemie waarvoor zij de callcenterinfrastructuur ter beschikking moet stellen om de burgers snel te kunnen contacteren en de verspreiding van de epidemie te voorkomen. Het callcenter zal communicatie in beide richtingen mogelijk maken.

Referentie 

Smals-BB-001.027/2022

Procedure 

Openbare procedure met Europese bekendmaking 

Status 

Opdracht gegund.

De documenten in verband met de opdracht 

Aankondiging van de opdracht.

centre_appel_cloud_bda.pdf

centre_appel_cloud_eu.pdf

Aankondiging van een gegunde opdracht

centre_appel_cloud_bda.pdf

centre_appel_cloud_eu.pdf