Microsoft-ondersteuningsdiensten
Deze opdracht beoogt de afsluiting van een raamovereenkomst voor het gebruik van diensten voor technische expertise gespecialiseerd in de support van Microsoft-softwareproducten, in lokale omgeving en cloudomgeving, in de volgende domeinen:
- Diensten voor diagnostiek en correctie van incidenten in productieomgeving en daarbuiten (ook “reactieve support” genoemd).
- Diensten voor hulp bij design, kwaliteitsbeheer en performantie en configuratieanalyse (ook “proactieve support” genoemd).
- Diensten voor de uitvoering van projecten die betrekking hebben op evolutief onderhoud en het design van Microsoft-softwareplatformen, projecten die zowel de voorbereiding als de uitvoering van de modernisering van de geïnstalleerde softwaresystemen omvatten (ook “migratiesupport” genoemd).
- Diensten voor training en informatiesessies rond de Microsoft-softwareplatformen, gaande van standaardopleidingen tot specifieke en op maat gemaakte opleidingen over gespecialiseerde onderwerpen (ook “training” genoemd).
- Diensten in verband met de monitoring en optimalisatie van de Microsoftlicenties en -abonnementen.
Referentie
Smals-BB-001.001/2022
Procedure
Openbare procedure met Europese bekendmaking
Status
Opdracht gegund.
De documenten in verband met de opdracht
Aankondiging van de opdracht.
Microsoft-ondersteuningsdiensten MB.pdf
Microsoft-ondersteuningsdiensten EU.pdf
Aankondiging van een gegunde opdracht.