Onze website gebruikt cookies om de site gebruiksvriendelijker te maken.

Microsoft-ondersteuningsdiensten

Deze opdracht beoogt de afsluiting van een raamovereenkomst voor het gebruik van diensten voor technische expertise gespecialiseerd in de support van Microsoft-softwareproducten, in lokale omgeving en cloudomgeving, in de volgende domeinen:

-    Diensten voor diagnostiek en correctie van incidenten in productieomgeving en daarbuiten (ook “reactieve support” genoemd).   
-    Diensten voor hulp bij design, kwaliteitsbeheer en performantie en configuratieanalyse (ook “proactieve support” genoemd).  
-    Diensten voor de uitvoering van projecten die betrekking hebben op evolutief onderhoud en het design van Microsoft-softwareplatformen, projecten die zowel de voorbereiding als de uitvoering van de modernisering van de geïnstalleerde softwaresystemen omvatten (ook “migratiesupport” genoemd).  
-    Diensten voor training en informatiesessies rond de Microsoft-softwareplatformen, gaande van standaardopleidingen tot specifieke en op maat gemaakte opleidingen over gespecialiseerde onderwerpen (ook “training” genoemd).  
-    Diensten in verband met de monitoring en optimalisatie van de Microsoftlicenties en -abonnementen. 

Referentie

Smals-BB-001.001/2022

Procedure

Openbare procedure met Europese bekendmaking 

Status

Opdracht gegund.

De documenten in verband met de opdracht 

Aankondiging van de opdracht.

Microsoft-ondersteuningsdiensten MB.pdf

Microsoft-ondersteuningsdiensten EU.pdf

Aankondiging van een gegunde opdracht.

Microsoft-ondersteuningsdiensten MB.pdf

Microsoft-ondersteuningsdiensten EU.pdf