ITSM/CRM

IT Service Management en Customer Relationship Management

De opdracht beoogt de afsluiting van een raamovereenkomst voor de levering van een geïntegreerde oplossing die bedoeld is voor de activiteiten “Support eerste lijn ITSM/CRM” (IT Service Management en Customer Relationship Management) en voor aanverwante diensten.

Om haar doelstellingen inzake diensten voor haar interne en externe klanten te ondersteunen, zoekt Smals een oplossing die geïntegreerd kan worden in haar bestaand ecosysteem van bedrijfstoepassingen en –infrastructuren en die ervoor zorgt dat de goede uitvoering van haar ITSM- en CRM-processen ondersteund en versterkt wordt. Deze oplossing zal, indien nodig, kunnen verdeeld worden in percelen gegroepeerd onder de verantwoordelijkheid van de integrator. De ITSM-scope zal de behoeften op het vlak van beheer van IT-diensten dekken conform de ITIL3-regels, maar de aspecten Projectbeheer en Boekhouding vallen buiten de scope. De CRM-scope zal geen luik “Sales” bevatten.

 

Referentie

Smals-BB-001.020/2013

Procedure

Onderhandelingsprocedure met bekendmaking

Status

Opdracht gegund. 

De documenten in verband met de opdracht

Aankondiging van de opdracht.

ITSM_CRM MB.pdf

ITSM_CRM EU.pdf